Ten regulamin (określony w tekście jako REGULAMIN) określa warunki dokonywania zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego Principi.pl (określony w tekście jako SKLEP). Operatorem sklepu jest firma SANDRO BONIFAZI ANIA’S FASHION IMPORTED z siedzibą w Krakowie przy ulicy Długiej 84, kod pocztowy: 31-146. NIP 6762474047.
1. Kupujący to osoba, która dokonuje zakupu produktów dostępnych w sklepie zgodnie z zasadami tego regulaminu.
2. Dokonując zakupu, kupujący potwierdza iż zaznajomił się z treścią regulaminu i w pełni ją zaakceptował.
3. Ten regulamin zawiera niezbędne dla kupującego informacje o:
– Czasie i metodzie dostarczania produktu
– Zasadach i czasie możliwym na odstąpienie od umowy
– Miejscu i sposobie składania reklamacji
1. Zamówienia mogą być składane za pomocą sklepu i drogą elektroniczną oraz telefonicznie.
2. Zamówienia składane za pomocą sklepu mogą być przez 24 godziny na dobą, 7 dni w tygodniu
3. Zamówienia składane po godzinie 16:00, w soboty, niedziele i święta będą realizowane od 8:00 następnego dnia roboczego.
4. Kupujący może dokonać transakcji bez zakładania lub zakładając konto w sklepie.
5. Zakładając konto na stronie, kupujący powinien podać swoje dane personalne, adres, adres do wysyłki, informacje kontaktowe oraz zaakceptować regulamin.
6. Dane osobowe kupujących są przechowywane, przetwarzane zgodnie z polityką prywatności sklepu.
7. Zamówienia są realizowane poprzez kliknięcie odpowiedniego produktu i dodanie go do koszyka.
8. Po dokonaniu zamówienia, kupujący może dokonać zmiany adresu dostawy, nadać dodatkowe uwagi.
9. W ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia, Sklep wysyła potwierdzenie otrzymania zamówienia zgodnie z Regulaminem za pośrednictwem skrzynki elektronicznej.
10. Umowa zostaje zawarta na odległość po tym jak kupujący potwierdza zamówienie.
11. Płatności mogą być realizowane za pomocą:
– Przelewu bankowego
– Płatności online
– Za pobraniem
12. Proces realizacji przesyłki rozpoczyna się po zaakceptowaniu płatności za zamówienie. Zamówienia są realizowane w dni robocze od godziny 8:00 do godziny 16:00.
13. W razie braku dostępności danego produktu, Sklep natychmiastowo informuje o tym kupującego, który może podjąć decyzję o odstąpieniu od umowy.
14. W razie braku produktu w magazynie lub niemożliwości wyprodukowania go, Sklep zobowiązuje się zwrócić wszelkie otrzymane płatności w ciągu 14 dni.
Składając zamówienie, kupujący zgadza się na przechowywanie danych w bazie Sklepu w celu realizacji umowy. Dane personalne kupującego nie będą udostępniane żadnemu zewnętrznemu reklamodawcy. Kupujący ma dostęp do swoich danych, może je zmienić lub usunąć.
Sklep jest administratorem bazy danych, zawierającej dane personalne klientów, którzy dokonywali transakcji za pośrednictwem Sklepu.
Dane personale udostępnione przez kupującego są chronione prawem przez Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 roku. Przechowywane dane są chronione zgodnie z Ustawa o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014, poz. 1182) by zapobiec dostępowi doń przez osoby trzecie.
1. Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki. Kupujący musi zgłosić taki zamiar drogą listową lub elektroniczną.
2. W przypadku procesu odstąpienia od umowy, kupujący po zgłoszeniu zwrotu jak najszybciej wysyła przedmiot na adres Sklepu.
3. Zwracany produkt musi być nieużywany, nienaruszony i zapakowany w oryginalne opakowanie.
4. Zwracany produkt musi być zapakowany tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas przesyłki.
5. Przesyłka zwrotna musi zawierać informację z numerem konta, na które zostaną zwrócone środki.
6. Sklep zobowiązuje się wysłać zwrot pieniędzy w terminie do 14 dni od uznania zwrotu.
7. Uprawnienia określone w niniejszym ustępie odnoszą się do sprzedaży konsumenckiej – mają one zastosowanie tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w kategoriach niezwiązanych z działalnością gospodarczą lub zawodową.
1. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są oryginalne, pochodzą z legalnego źródła i są wytworzone z gwarancją najwyżej jakości.
2. W przypadku uszkodzenia w trakcie przesyłki lub niezgodności z towarem należy skontaktować się ze sprzedawcą drogą pocztową lub elektroniczną, gdzie należy opisać przyczynę niezgodności. Kupujący ma prawo do roszczeń określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176, ze zm.)
3. Reklamacje są realizowane w ciągu 30 dni kalendarzowych od czasu otrzymania przesyłki od kupującego. Kupujący zostanie poinformowany o statusie reklamacji drogą mailową lub telefoniczną.
4. Uprawnienia wskazane powyżej w pkt 2 i 3 odnoszą się do sprzedaży konsumenckiej.
5. W przypadku wad objętych gwarancją producenta, Kupujący może złożyć wniosek bezpośrednio od producenta, na warunkach określonych przez producenta w regulaminie reklamacji.
Ciasteczka to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis, który odwiedzamy. Praktycznie wszystkie serwisy w internecie, wyszukiwarki, strony informacyjne czy sklepy internetowe z nich korzystają. Pliki cookie przechowują informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Pliki cookies wykorzystywane są do optymalizacji serwisu.
Sklep zastrzega sobie możliwość do dokonywania zmian w Regulaminie. Obowiązujący Regulamin to ten, który obowiązywał w momencie składania zamówienia.
Data publikacji Regulaminu to 1 Maja 2016.
Tkaniny prestiżowych domów modowych znajdziesz w naszym salonie sprzedaży:
Kraków, ul. Słowiańska 3
Telefon: 506 786 354
Mail: principi.krk@gmail.com
pn-pt: 10:00 – 18:00
sobota: 10:00 – 14:00